HTML

Friss topikok

Közösségépítés a Magvetővel

2012.04.24. 18:06 Fremond Árpád

kezek.pngMint minden évben, idén is megtartotta a Magyar Szó a Magvető élőújság sorozatát. Azt hiszem a „Mélyszántás” kedves Olvasójának nem kell külön bemutatni sem a Magyar Szót, sem annak keddi mellékletét a Magvetőt. Nagyon örülök annak, hogy ismét részese lehettem ennek a rendezvénysorozatnak, hisz a rendezvény lényege a közösségtalálkozó, a közösségépítés.

Először 4 évvel ezelőtt vettem részt Óbecsén egy ilyen találkozón. Kis zöldfülű képviselőnek számítottam, de ettől függetlenül nagyon boldog voltam, hogy meghívtak erre a találkozóra. Hisz akkor már tagja voltam a képviselőház mezőgazdasági bizottságának, s akkor beszámolót kellett tartanom az eddigi munkánkról, tevékenységünkről. Majd ezt követően minden télen részese voltam e programsorozatnak. Tovább>>

komment

Címkék: választások magvető május 6 termelők fremond árpád VMSZ élőújság

A bejegyzés trackback címe:

https://melyszantas.blog.hu/api/trackback/id/tr774471151
süti beállítások módosítása